2012. december 31., hétfő

Kakaós tekercs

Kíváncsi voltam, hogy a fahéjas tekercs milyen kakaóval.

Finom :-)

Kellemes krémes a töltelék. Ugyanúgy, mint a fahéjas tekercsnél, itt is tettem rá a citromhéjas cukormázból.  Határozottan jól neki. A tészta változatlan. A változtatás a tölteléken a lisztre és a fahéjra/kakaóra terjed ki, a cukrot és a vajat nem érinti.
  • Az egy evőkanál fahéj helyett három evőkanál kakaót tettem.
  • A lisztet visszafogtam. Csak egy evőkanállal tettem bele, mert a kakaó inkább hajlamos a „lucskosodásra”, mint a fahéj.
  • Mivel a kakaó nagyon szárazzá teszi a tölteléket, néhány evőkanál tejjel tettem kenhetővé a krémet.
Aki szereti a kakaós csigát, annak mindenképp javaslom kipróbálásra. Fogyasztás előtt ezt is javaslom kicsit meglangyosítani (30 mp mikró).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése